my passion is here

.............. and I just wanna be me ..................

Tuesday, January 18, 2011

Cupcakes Hantaran Pink n Purple


Alhamdulillah..... aku dikasih kesempatan buat bikinin cupcake untuk hantaran lamaran Is & Uti sepupuku...
basecake-nya rasa vanila, dihias dengan swirl buttercream dicampur strawberry & blueberry jam... hiasannya aku tambahin coklat yg di cruwel2 jadi bebentuk mawar kecil-kecil ditambah sama coklat pink bentuk hati...
warnanya sih menurut aku romantis banget. hehehe........
Kemasannya sengaja aku beli di pasar cikini yang memang buat hantaran lamaran, bawah cupcake-nya dikasih double tape supaya gak jalan-jalan pas dibawanya.
Walaupun aku gak sempet dateng di acara lamaran Is sama Uti ini, tapi Alhamdulillah dipuji euiiiyyy....


No comments:

Post a Comment